Krówkowy marketing firm

Czekoladowe, sezamowe, toffi, z dodatkiem rodzynek lub orzeszków. Kruche, półkruche, ciągutki. Któż z nas nie lubi Krówek?! Cukierki te obecne są w polskiej historii już od stu lat. Historia rozpoczyna się w Żytomierzu, gdzie mały chłopiec uczy się je robić od swojego wujka. Ten młody chłopiec to Feliks Pomorski, który kilkanaście lat później założyć pierwszą w Polsce fabrykę Krówek. Nie miał jednak szczęścia, gdyż niedługo potem rozpoczęła się II wojna światowa i Pomorskiego wraz z rodziną wysiedlono do Milanówka, a poznańską fabrykę zamknięto. Pomorski, jednak, nie poddał się i właśnie pod Warszawą wznowił produkcję Krówek. I tym razem, nie miał szczęścia, bo fabryka w Milanówka spłonęła. Jak to się, jednak, mówi: ?do trzech razy sztuka?. Pomorski wraz z rodziną odbudowali fabrykę i po raz kolejny rozpoczęli produkcję cukierków. Tym razem z powodzenie, bo dziś Krówki cieszą się uznaniem na całym świecie. Wciąż produkowane są według tej samej receptury, stworzonej przez wujka Pomorskiego. Składniki to masło, cukier i mleko. Po wymieszaniu składników, należy je gotować przez kilka godzin w dużej kadzi. Następnie, powstałą w wyniku gotowania, masę należy wylać i zostawić na kilka dni, aż zastygnie. Potem, wystarczy ją jedynie pokroić i mamy gotowe cukierki. Od samego początku, produkt ten pakowany był w papierki z wizerunkiem krowy, której cukierki te zawdzięczają swoją nazwę. Choć, receptura jest niezmienna, została ona urozmaicona, tak, aby trafić w podniebienia najbardziej wymagających klientów: stąd mamy Krówki toffi, śmietankowe, czekoladowe czy kakaowe. Są też Krówki z różnymi dodatkami, takimi jak: mak, sezam czy orzeszki. Cukierki te cechują się też rozmaitą konsystencją, która zależy od okresu ich przechowywania. Jako narzędzie reklamy docenił cukierki świat biznesu. W wielu miejscach możemy spotkać produkty te zapakowane w papierki z logo firmy, przedsiębiorstwa czy restauracji. Nic dziwnego, dzięki temu rozwijana jest świadomość marki, bo przecież Krówki nikt nie odmówi. Ponadto, cukierki reklamowe pomagają rozwijać pozytywny wizerunek firmy, w końcu stare porzekadło mówi: ?przez żołądek do serca?. Dziś, jest to coraz bardziej popularna forma promocji i coraz więcej przedsiębiorców korzysta z niej. My, konsumenci, na mleczne cukierki możemy natknąć się w urzędach, w gabinetach lekarskich, podczas wizyty u fryzjera czy w trakcie szkoleń pracowniczych. Krówki powoli przejmują kontrolę nad światem biznesu i jest to bardzo smaczne zjawisko.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *